Prachtig Nicaragua

Hallo allemaal,

Kei bedankt voor jullie berichtjes. Het is zo leuk om dat te lezen. Ik vind het geweldig.

Na mijn laatste bericht zijn we naar Nicaragua gegaan. Na ongeveer een uur wachten waren we eindelijk door de duane en moesten we door de volgende duana. Die ging gelukkig vlotter. We zijn met de veerboot naar een binnenlands eiland Ometepe geweest. Echt een heel mooi eiland waar de tijd stil heeft gestaan. We hebben daar een eilandtoer gemaakt en petrogliefen gezien (graferingen in stenen) van heel lang geleden. Ook een mooie leguaan. We hebben nog een wandeling gemaakt langs een lagune. Ometepe is ontstaan door 2 vulkanen, dus wel een mooi eiland.

De cocktails zijn hier erg lekker ;-)

We zijn gisteren naar Granada gereden. Een erg mooie stad en heel kleurrijk, met veel kerken. Wij hebben een geweldig mooi hotel aan het grote plein. Is heel leuk om te zien hoe de mensen zich daar vermaken. Dicht bij het plein staan hele dure huizen, hoe verder je van het plein af gaat, hoe armoediger het wordt.

We hebben net een heerlijke massage gehad door een blinde man. Is wel heel bijzonder en was erg heerlijk.

Vanmiddag gaan we een boottochtje maken en morgen gaan we weer verder naar léon.

Het weer is hier geweldig (soms wel erg heet) en ik vind het erg gezellig. We hebben een leuke groep en ik heb er al wat meer aan de cocktails gekregen. Alleen jammer dat alles om 9 uur sávonds al sluit, dus een nachtleven zit er niet echt in, zelfs niet in een grotere plaats zoals Granada.

Ikheb net watfoto´s geplaatst, zodat jullie een indruk kunnen krijgen van dit mooie land. Ik ga weer verder genieten. Tot de volgende keer!!

Groetjes Angeline

Ps. ik kan nog steeds niet smsen (lezen en sturen), dus ik stuur jullie wel een reactie als ik thuis ben.

Reacties

Reacties

Rob

Geen nachtleven, maar wel massage door een blinde man, die is gewend alles op de tast te doen dat moet goed gevoeld hebben!

Mariella

Wat maak jij toch weer allemaal mee? Goed te horen dat je een geweldige vakantie hebt!
Groeten vanuit een koud Mill.

PS Hier dan geen cocktails, maar donderdag zal ik bij de Kerstviering een glaasje rood op je drinken!!

Eric

Klink allemaal goed Angeline, ik kan me de sfeer in die oude steden helemaal indenken. Hier heeft de vorst alweer toegeslagen. Ik zou daar ook wel in de warmte wilen zijn

Heleen

Massage, cocktails, ik ben jaloers...En warm!!! nog jaloerser. Hier gaat het sneeuwen...;-)
Heel veel plezier en ik wil je verhalen nog een keer horen als je terug bent...Staat nl. ook nog op mijn lijstje.
Groetjes en veel plezier nog.

cengiz

Hoi Angelina,
Mooie fotos maar een vraag waarom zijn deze zo klein.

gr

Ingrid

Wat klinkt het goed allemaal ! Ik wou dat ik ook daar was want het is ZOOOOOO koud hier !
Geniet ervan !

marion

Leuk gemasseerd te worden door een blinde man echt erg apart en volgens Terry ideaal want hij kijkt er niks vanaf.
Hier wordt het steeds kouder het is nu zelfs overdag
-1 graden.
Bij jou is het lekker warm dus ik zou wel willen ruilen.
Nog veel plezier en tot de volgende berichten.

Anette en Harrie

Hoi Angeline,

leuk zeg, om de verhalen te lezen. Het klinkt allemaal erg mooi. Fijn dat je het zo naar je zin hebt, maar dat hadden we ook niet anders verwacht.

Dat er geen nachtleven is op je reisbestemmingen moet je inmiddels wel gewend zijn. Op IJsland was dat volgens ons niet veel beter dan wat je nu hebt.

Geniet er nog van de komende tijd,

groetjes uit Goirle

Tante Diny

Hoi Angeline,
Wij vinden het leuk dat je het erg goed naar je zin hebt en in een leuk gezelschap reist. Het zijn ook weer leuke foto's. Geniet nog maar van het lekkere weer, want hier verwachten we sneeuw. Nog veel plezier en tot het volgende bericht. Doei

Arie

Hoi,
Van Anneke hoorde ik dat je weer de hort op was. Ditmaal naar midden-Amerika. Ik vind het weer hartstikke leuk om je enthousiaste verhalen te lezen. Dat lekkere weer lijkt me ook wel wat, alleen die slingerachtige dingen lijkt me iets minder. Maar jou kennende, moet jij het heel gaaf vinden.

Lea

Ha Angeline,

Het ziet er geweldig uit en ik ben blij dat je het leuk hebt!
Geniet!
Tot gauw, Lea.

Pa en ma

Het is hier erg koud. Vanacht heeft het 14,8 graden gevroren. Dat zijn we hier niet gewend. Bij jou zal het wel een beetje warmer zijn. Wij wensen je prettige kerstdagen toe en verder nog veel plezier. Wij kijken uit naar de volgende berichten en foto's op de site.
Groetjes pa en ma

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!