Over 1 weekje naar Midden Amerika

Hallo Allemaal, Ik vind het altijd super leuk dat jullie mij volgen op mijn reizen. En ik vind het ook altijd super om jullie reacties te lezen. Zoals jullie weten reis ik 7 december naar Midden Amerika en ga ik Costa Rica, Nicaragua, Honduras en Guatemala bezoeken en kom ik uiteindelijk 29 december weer thuis. Ik heb er super veel zin in, maar ik vind het wel weer spannend om alleen te gaan. Groetjes Angeline

Cindy

Hee Angeline, ik wist niet dat jij weer op reis ging. Waw, het lijkt me een geweldige bestemming! Ik ga je avonturen zeker weer volgen!
Groetjes Cindy

Ingrid

Lijkt me een hele mooie reis. Ondanks dat John en ik ook al veel landen hebben bezocht is dit een bestemming dìe nog steeds op ons wensen-lijstje staat. Wie weet komt het er nog wel van als Pim wat groter is. Voorlopig bezoeken we de landen die binnen 4 uren vliegen te bereiken zijn. Costa Rica ligt helaas wat verder.....
Ben benieuwd naar je belevenissen. Wij wensen je alvast een hele goede reis.

Groetjes,
De Jacobsjes

Maike Theunissen

Hoi Angeline,

Dat wordt weer een hele mooie reis, denk ik zo. Knap dat je dat allemaal in je "eentje" doet. Maar zo maak je wel veel eerder contact met vreemden . Ik wens je alvast een hele mooie reis toe.

Groetjes Maike

Tante Diny

Hoi Angeline.

Wat leuk dat je weer een vakantiereisje gaat maken. Wij volgen je weer als je in één van de landen in Midden Amerika iets van je laat horen en zien. Wij wensen jou een hele fijne vakantie, en een goede reis toe. Groetjes Diny

Rob

Gevonden! Nogmaals veel plezier en geniet er van!

Jurgen en Susanne

Hee Angeline,

heel veel reisplezier, geniet ervan, en laat ons maar een beetje meegenieten hier.
Zal vast beter weer zijn dan hier. En kan me voorstellen dat het weer spannend is om alleen te gaan.
Maar je leert vast ook weer een hoop mensen kennen.
Goede vlucht(en) en tot je volgende reisverslag.

Groetjes Susanne en Jurgen

Heidi Broeren

he Angelien,

Morgen is het zover. Als het goed is, zit je nu in je hotelkamer, koffers klaar om te vertrekken! ik wens je een hele goede, veilige reis en een hele fijne vakantie.

groetjes Heidi Broeren

Mariëlla

En.......????
Ben zo benieuwd naar Costa Rica. En al je verhalen over je reisgenoten en zo..... ;-)
Geniet!!!!
Liefs vanuit Mill.

marion hellings

Hoi Angeline,
Als het goed is ben je veilig en wel aangekomen. Hopelijk heb je een goede reis gehad. Geniet van de vakantie en jou kennende zul je wel weer hele mooi foto's maken en op de site zetten.
We wensen je een hele leuke vakantie toe.
Groetjes Marion en de rest

Corinne

Hoi Angeline,
Een prettige vakantie en veel plezier. We zien de foto's wel weer op de site, dan kunnen wij ook weer mee genieten.
Groetjes fam vd Wijst