Over 2 weekjes naar IJsland

Hallo en welkom(terug ) op mijn reislog!

November/december 2008 hebben jullie via deze site mijn ervaringen samen met mijn familie in Australië kunnen delen. Over 2 weekjes vertrek ik naar IJsland en als er voldoende internetmogelijkheden zijn zal ik weer proberen deze website bij te houden.

Wil je automatisch een mailtje ontvangen wanneer er een nieuw verhaal of een nieuwe fotoserie op deze site staat? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst door je e-mail adres achter te laten in de rechter kolom.

Ik zie je graag terug op mijn reislog en laat gerust af en toe eens een berichtje achter!

Leuk dat je met me meereist!

Reacties

Reacties

Heleen

Hoi Angeline,
Heel veel plezier in IJsland..Hoop dat je een mooi reis hebt..
Groetjes Heleen

Ingrid

Alweer op vakantie ?? Grapje, je weet dat ik het altijd geweldig leuk voor je vindt als je de wereld weer verder gaat ontdekken. En via je verhalen reizen we allemaal een beetje mee. Ik wens je nu alvast een goede reis en veel plezier ( want het is inmiddels bijna een traditie geworden : Ik denk er steeds aan om je een fijne vakantie te moeten wensen en dan opeens ben je alweer weg voordat ik je feitelijk spreek)

Zie je morgen !

Groetjes,
Ingrid

Marcella

Ha die Angeline,
Een hele fijne vakantie gewenst!!!! Leuk dat we je weer kunnen volgen. Dat gaan we ook zeker doen.
Groetjes & lekker genieten.

Annemieke

Alvast een fijne, mooie vakantie toegewenst!
Ik zal het zeker volgen.

Anneke Punt.

Angeline,
Leuk, dat wij je weer kunnen volgen op je vakantie.
Ik ben erg benieuwd hoe je het daar bevalt.

Goede reis ernaar toe, leuke reisgenoten en lekker genieten.

tante Diny

Hoi Angeline
Leuk dat je weer reislog hebt, dit keer van je vakantie naar IJsland. Wij zullen je zeker volgen. Alvast een goede reis en heel fijne vakantie gewenst, geniet er maar lekker van.

Miranda

Een hele fijne vakantie! Leuk om zo weer een beetje met je mee te kunnen reizen. groetjes uit Venray.

Cindy

Hallo Angeline! Wij volgen je dit keer dan wel niet de wereld over (helaas), maar toch leuk om je avonturen af en toe eens te komen lezen. Veel plezier & geniet van Ijsland!

Bianca

Hé Angeline,

Een geweldige bestemming die ik niet gauw zou bezoeken want je weet ik ben een verschrikkelijke kouwkleum. Een hele fijne vakantie en ik zie de foto's wel een keertje hè?
Grroetjes Bianca

Dmitri

Hallo Angeline,
leuke site zeg, hij lijkt wel heel erg veel op die van mij :-)
http://dmitri-marieke-in-ijsland.reismee.nl/
Hopelijk heb je ook net zo'n leuke vakantie als wij hebben gehad in IJsland!
Groetjes en nog heel veel plezier daar

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!