Genieten van Kenia en Tanzania

Hallo Allemaal,

Eindelijk en berichtje van mij uit Afrika. De internetvoorzieningen zijn hier wat minder dan ik had gehoopt en ik heb geen Wifi, dus ik kan mijn verslag niet plaatsen. Dit volgt waarschijnlijk als ik thuis ben. Deze pc is niet vooruit te branden, dus de foto's komen ook pas als ik thuis ben

Voor het geval iemand mij een smsje of emailtje heeft gestuurd. Ik heb geen bereik met mijn mobiel en internet is te traag om mijn emails te lezen, dus dat doe ik thuis allemaal wel weer.

De reis is echt super. De afwisseling tussen kamperen en lodges is erg prettig omdat de sanitaire voorzieningen op de campsites niet geweldig zijn.

We hebben een aantal geweldige safaris gehad en heel veel dieren gezien . We hebben ook een paar keer luipaarden en leeuwen gezien, verder oa olifanten, giraffen en vanwege de trek echt super veel gnoes en zebra's.

We hebben ook een bezoekje gebracht aan een samburustam, dat vond ik ook echt indrukwekkend. Hier in afrika besef je wel hoe goed we het hebben in Nederland.

Het weer is overdag best lekker, maar s'avonds koelt het best hard af.

Gisteren hebben we tussen de zebra' s en gnoes gefietst, dat was erg leuk. We hebben toen ook door wat dorpjes gefietst en dat was ook leuk om te zien. Ik heb nu wel zadelpijn.

We gaan zo meteen naar de kilimanjaro en woensdag vliegen we naar Zanzibar. Misschien dat daar internet beter is en anders komt er nog wel een bericht als ik weer thuis ben.

Groetjes Angeline

Reacties

Reacties

Cengiz

Hoi,
Dit toch lekker geen gezeik met emails en gsm, je hebt echte vakantie !!!
gr

dorien

Leuk om wat te lezen Angeline, fijn dat je het naar je zin hebt .Is de groep een beetje gezellig?
Wij gaan zondag, ik wordt na jouw verhaal nu wel nieuwsgierig?
Even een vraagje , djoser wil dat je veel contant geld mee neemt is dat nodig of kan je daar nog een keer pinnen. Ik hoor het wel , nog heel veel plezier daar!!

marion

Fijn dat je eindelijk een reisverslag kon sturen. We zaten er echt op te wachten. Zonder pc en gsm kunnen we bijna niet meer en zo zie je maar dat we best zonder kunnen. Lekker rustig zonder berichtjes en zonder telefoon. Heb je wel een echt vakantiegevoel. We willen je nog een hele fijne tijd toewensen in Afrika en een goede reis terug naar Mill.
Groetjes van ons allemaal.

Joan

Hoi Angeline,

Leuk om je reisverslag te lezen, ik ben benieuwd naar je foto's. Ik schrijf me bij deze in om je album een keertje te lenen. Nog veel plezier en geniet!

Groeten,
Joan

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!