Van Hervey Bay naar de Sunshine Coast

28 en 29 november
Vrijdagmorgen zijn we met een 4x4bus over Fraser Island gegaan. Een heel bijzonder eiland met vooral heel veel zand (is ook grootste zandeiland ter wereld) en verschillende soorten bossen. We hebben hier een scheepswrak (cruiseboot uit 1935) gezien en gekleurde rotsen en weer bijzondere bomen. Ook hebben we zo'n 9 km over het strand gereden. Verder ging de tocht over allemaal zandwegen. Uiteindelijk zijn we gestopt bij Lake McKenzie. Een verswatermeer met hagelwitte stranden. Hier hielden we het wel effe vol. Toen we uiteindelijk met de Ferryboot terug gingen stond het water 3,5 meter lager dan 's morgens. 's Morgens stonden de bomen nog ver in het water en 's middags ver daar boven.
Vandaag zijn we naar de Austalia Zoo geweest. Dat is (was) de dierentuin van Steve Irwin, de crocodile Hunter. Hier zagen we vooral australische dieren zoals krokodillen, Tasmanian Devils, Koala's, Dingo's, Wombats, slangen, Kangoeroes, Wallabies, Cassowaries en Emu's en andere vogels.
Nu zitten we aan de sunshinecoast, alleen ontbreekt de sunshine en is het heel erg bewolkt.

Jansien

Goh Angeline,

Ik krijg de kriebels als ik je reisverslag lees... Geweldig!

Haal geen levensgevaarlijke capriolen uit zoals onze legendarische Steve, want "snakes are reeaaally dangerous!" Dus... don't forget: don't try this at home!'

Anyway, geniet van jullie samenzijn, de geweldige indrukken enneh... we zien elkaar in Januari!

Liefs,

Tante Diny

Hallo Angeline en fam. Wat beleven jullie toch een fijne vakantie. Jou leuke verslagen en mooie foto"s doet ons goed. Wat gaaf om te snorkelen, te zeilen en ma pootje baden in zee. Ook fijn dat jullie met z"n allen op de foto stonden tijdens de koffiepauze. Geniet van alles en veel liefs.

Ome martien en tante Ria

Hoi Piet-Jo-en de kinderen,fijn dat we jullie reisverhaal
kunnen lezen en bekijken.
Noch een prettige voortzetting van jullie vakantie.
Henri hartelijk gefeliciteert met je verjaardag volgende
week

jurgen en susanne

Hoi allemaal daar zover van huis, wat fijn dat we toch met jullie mee kunnen kijken. Worden haast jaloers als we al die mooie foto's zien. Geniet ervan, maar zo te zien doen jullie dat ook wel. Een hele ervaring rijker.

Groeten Jurgen en Susanne

Arno en Cindy

Hallo Angeline & fam,
erg leuk om alvast een inkijkje te krijgen in wat ons straks voor moois te wachten staat... Prachtig!
Geniet van jullie reis,
Groetjes Arno Cindy Beau en Noa

marion

Jullie zitten nu zo'n beetje op de helft van jullie vakantie in down under. Ik ben zeer benieuwd of je alles nog wel kunt onthouden wat je hebt gezien. Jullie gaan in sneltreinvaart. Nog veel plezier en we wachten het volgende reisverslag af.

Anneke Punt.

Angeline,
Maar aan jullie kleding is te zien, dat de temperatuur nog wel behaaglijk is.
We ( Arie en ik) volgen je reisverhaal op de voet.

Ben v Dijk

Hoi Hentje en de rest van de Familie

Hent Proficiat met je verjaardag morgen dinsdag 2 Dezember,
Angeline Geef hem maar een dikke pakkert voor zijn verjaardag van ons, en maak er een leuk feestje van.

See you soon.

Greathings Ben v D.