Cairns

16 en 17 november

Het vliegtuig naar Cairns was minder luxe dan de vorige vlucht. Eigenlijk een standaardvliegtuig, maar omdat het vliegtuig naar Hongkong zo luxe was viel het een beetje tegen. Rond 9 uur (s'morgens) zijn we geland in Cairns en werden verwelkomd door een warme lucht. Het was ruim 30 graden.

De eerste dag hebben we wat rondgehangen in Cairns en de tweede dag, na de grote camper opgehaald te hebben (foto volgt nog), zijn we met een ferryboot naar Green Island geweest. Green Island is een koraaleiland met tropisch regenwoud. We hebben daar een tocht gemaakt met een glasbodemboot. Was wel leuk om wat van het rif te zien en natuurlijk ook wat vissen.

We hebben ook nog het eiland rondgewandeld. Heel gevarieerd door tropisch regenwoud en over het strand.

We hebben hier 9 uur tijdsverschil met Nederland en het is heel grappig, want toen ik vanmorgen om half 8 opstond dacht ik ‘en jullie moeten nog naar bed gaan', want in Nederland is het nog maar half 11 s'avonds.

Diny

Wat hebben jullie mooi weer, geniet ervan. Ook mooie foto"s van de vissen en het rif, en van pa met de zonnehoed op. Groetjes

angela de groot

Hoi,

Wat ziet het er allemaal mooi uit!
Geniet er maar van!

Groetjes Angela

marion

Ha die Angeline. Ben wel een beetje jaloers hoor dat jij daar lekker warm erbij zit en wij hebben het hier nat en grijs. Ben erg benieuwd hoe de camper eruit ziet. Veel plezier en we wachten op het volgende verhaal

Anneke Punt

Wat mooi is het daar zeg!
Ik vraag me daarbij meteen af hoe jij deze berichten en foto's zo snel op het internet krijgt.
Heb je daar zo snel een internetcafé of iets dergelijks gevonden?

Rob

Hoi Angeline, ziet er geweldig uit, heel wat anders dan hier het kille Nederland waar het om 16.00 uur al donker wordt en komend weekeinde hagel en sneeuw wordt voorspeld. Geniet er van en let op de zoutwaterkrokodillen daar!

lea

Heee Angeline en de rest.
Wat leuk zeg, zo'n reisdagboek. En de foto's zijn super. Van hieruit zeg ik: stikjaloers.
Geniet!!

Diny

Wat een super leuke foto serie. Geniet van alles.
Groetjes, ook aan de rest. Doei, doei