Hongkong

14 en 15 november

De vlucht naar Hongkong was goed verlopen. Lekker veel beenruimte (voor een vliegtuig dan) en we konden zelf kiezen uit 81 films en zelf het tijdstip van de start van de film bepalen. Het eten was ook erg lekker.

Tijdens de dag in Hongkong hadden we een dagtocht willen boeken, net zoals de vorige keer in Hongkong, maar er was geen balie te vinden. Dus uiteindelijk hebben we een treinticket naar Hongkong gekocht. Daar hebben we wat rondgelopen en hadden een heel mooi uitzicht (vanaf the Peak) over een deel van de stad. Leuk om al die chinese tekens overal te zien. Hongkong is een erg drukke stad met vele hoge wolkenkrabbers en heeft zelfs dubbeldekkers van de tram.

Bij de Man Mo tempel werden we letterlijk naar buiten gerookt. Je kreeg gewoon pijn aan je ogen van de wierook. Vanwege de vermoeiheid en de pijne voeten (want we hadden stiekem een hele afstand afgelegd) zijn we aan het eind van de middag weer naar het vliegveld in Hongkong gegaan. Het is nu half 8, dus nog 4 uurtjes wachten voordat we het vliegtuig in mogen en naar Cairns vliegen.

Johnny & Marcella

Eindelijk... De vakantie is nu echt gestart. Wij wensen jullie allemaal een GEWELDIGE reis toe. Lekker genieten met z'n allen! Groetjes!

Mariëlla

Wat verrassend was het dat je opeens op Hyves online kwam!! Leuk hoor!!Nog bedankt voor je berichtje.
Gisteren hebben we vaak aan je gedacht. Jacqueline en ik volgende de klok, zodat we in gedachten met je in de taxi zaten en daarna op het vliegveld!! Héél veel plezier, geweldig dat we via deze weblog deelgenoot kunnen zijn van jullie prachtige reis. Liefs!!

Tante Diny

Fijn dat jullie een goede reis hebben gehad naar Hongkong. Ook leuk om te lezen hoe het allemaal gaat. Geniet nog van de verdere reis, en doe de groetjes aan je ma en pa en je broers. Onze gedachten zijn bij jullie. Tot het volgende berichtje. Groetjes.

edwin & Antoinette

gelukkig al een goede heenreis gehad. Veel plezier

Anneke Punt.

Angeline,
Net terug van een weekje Sevilla met Jozé tref ik jouw mailtje. Jullie reis is goed maar vermoeiend begonnen zo te lezen. Maar ik snap goed, dat jullie eigenlijk niets willen missen.
Ik ben benieuwd naar je verhalen en belevenissen en kijk uit naar je mails

Nic

Heyyyy favo'tje !! mis je hoor !! hihi
Heb problemen met mijn comp....balen.. hoop dat ie gauw gemaakt kan worden. Nu ff gauw op werk kijken op je site! Geweldig zeg !
Geniet er maar lekker van ! WIj lezen wel mee hihi
Lfs vanuit Mill